افزایش ۱۰ درصدی بستری های کرونایی در تهران-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

افزایش ۱۰ درصدی بستری های کرونایی در تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران از افزایش حدود ۱۰ درصدی مراجعین و بستری‌های کرونایی در این استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 16
کد خبر: ۹۸۹۰۶

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه و در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: این هفته میزان مراجعین سرپایی به مراکز خدمات رسانی استان تهران ۱۰ و یک دهم درصد و مجموعه ابتلاء، مراجعین و بستری در تهران نسبت به هفته قبل ۹ و ۷ دهم درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: هم اکنون ۹ هزار و ۸۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که ۲ هزار و ۷۰۰ مورد آن در بخش مراقبت‌های ویژه است و کماکان ورودی قابل توجهی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داریم.

زالی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته حدود ۲ هزار و ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری و یک هزار و ۷۰۰ بیمار هم در همین مدت ترخیص شدند.

 

وی گفت: در هفته‌های نهم و دهم خیز پنجم کرونا ویروس در کشور و استان تهران قرار داریم و هنوز به قله این اپیدمی نرسیده‌ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران از افزایش کلینیک‌های سرپایی خبر داد و گفت: خدمت رسانی در این کلینیک‌ها از چهار هزار و ۴۰۰ نفر به قریب هشت هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی در خصوص تزریق واکسن نیز گفت: رکورد تزریق ۱۲۴ هزار واکسن روزانه در ۱۰۸ مرکز استان تهران ثبت شده است و در حال حاضر سه میلیون و ۳۱۰ هزار دُز واکسن در استان تهران تزریق شده که ۷۷۰ هزار نفر هر دو دُز واکسن را دریافت کردند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده